anna78

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Jajemensan

Av Anna L - 27 maj 2009 18:58

Nu är pannkakorna färdiga - äntligen!!!!

Känner mig slut, trött, orkeslös och har inte lust med någonting just nu, hoppas att det är vädret som påverkar mig (för då vet jag att det går över när solen kommer fram igen) just nu ösregnar det och blåser som fan.

 Min lilla guldklimp Mira gick precis och hämtade sin lillasyster som är hos en kompis, hon tog ett stort paraply så hon och Ebba kan gå under det båda två när de går hem.

 
 
Nettis

Nettis

27 maj 2009 19:14

Köp färdiga pannkakor vet ja, hihi! Inte lika goda kanske... men ungarna brukar inte klaga ;) !!!
Herre jösses, 17 kassar med mat :-O !!! Jag storhandlar i typ 3-4 papperskassar ;) ! Fast då är jag ju ensam ;) ...

Ha nu en riktigt skön kväll :) !
Kramis!
Ps. Jag som hade tänkt att DU skulle komma hit och städa åt mig... hehe ;)

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
¨Nettis

¨Nettis

27 maj 2009 19:35

Hahaha, ja men tanken var ju god :) :) !!! Så jag tackar så mycket även om du inte kommer hit, fniss!

Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Svärfar

27 maj 2009 19:57

Hoppas pannkakorna smakade. Men det är jag övertygad om att de gjorde.
Matkassarna ja, hugaligen, men ni är ju många.

 
Ingen bild

Mamma

27 maj 2009 20:39

Hoppas att pannkakorna vart bra, jag vet att du är så duktig på mat.
Pussa mina barnbarn så mycket.

 
Anna

Anna

27 maj 2009 20:53

Mamma, kul att du tittar in, nu har jag pussat dem från dig :D

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards