anna78

Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Underbara lediga dag :D

Av Anna L - 21 maj 2009 09:13

Vad det är härligt med en ledig dag mitt i veckan :D det känns såååå skönt. Magngus och barnen är lediga imorgon med men då jobbar jag och just nu så känns det inte så hemskt att jag ska jobba, jag slipper väcka barnen, jag kan åka tidigt till jobbet och alltså komma hem tidigt - just nu känns det alltså helt ok men vi får väl se hur det känns ikväll ;-)

Tyvärr så ska det inte bli så himla fint väder idaag, fast just nu skiner solen men det blåser lite.

Ebba hade lite ont i munnen igår efter att hon dragit ut en tand men idag verkar hon pigg igen och har inte sagt något om att det gör ont och jag vill inte fråga henne så att jag påminner henne om ev. smärta.


 
 
Yvonne

Yvonne

21 maj 2009 09:38

Jaså, du fick tag i nyckelpigor!? Va bra! Då får dom lyxmat i din trädgård just nu då! Bye bye bladlössen Fniss.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

21 maj 2009 12:26

Var det en ny tand eller en tand hon ändå skulle tappa?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
GladaKatarina

GladaKatarina

21 maj 2009 13:12

Ha det underbart! Lät som om det blev lyckat igår! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

21 maj 2009 13:13

Aj, ja det kan sitta i några dar när man har dragit ut en tand :-/ .

Hoppas att solen stannar kvar hos er, så du får njuta riktigt mycket av dagen :) !

Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stort och smått

22 maj 2009 11:57

Snart helg! Om 3 timmar och 35 minuter för min del!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards