anna78

Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Min vinst

Av Anna L - 12 maj 2009 19:35

Nu har jag fått min tv som jag vann, det är en Samsung 32" full HD tv. Mira är naturligtvis överlycklig eftersom vi ställt den i hennes rum och Ebba är ju då skitsur så jag måste hitta på något som Ebba ska få som hon tycker är kul, mobil kanske (hon kan få Miras gamla mobil, den är bara ett halvår och den är  ny för Ebba och då behöver jag bara fixa simkort och hon skulle bli väldigt glad)


 
 
Ingen bild

Sambon

12 maj 2009 20:35

Men JAG då?
Jag vill också ha något...
:(

 
susanne

susanne

13 maj 2009 07:26

grattis :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

13 maj 2009 08:37

Haha! Jag håller med! Om sambon inte får något så blir det ju orättvist! Fniss.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

13 maj 2009 10:35

Kul för töserna och dig med vinst-tv:n. :-)

Hm, hur var det nu med din sambo och hans Blu-Ray etc, skulle inte den bonusen vara rätt länge... ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

13 maj 2009 18:26

Tack :) !
Grattis till dig oxå :) !!! En ny tv är ju aldrig fel :) ! Ja Ebba blir säkert jätte glad om hon får mobilen ;) ;) !!! Och sambon kan väl få en puss! Det överväger ju både tv och mobil, fniss!!!
Ha en trevlig kväll!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards