anna78

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Hur länge

Av Anna L - 28 januari 2009 06:23

Hur länge ska jag vara sjuk???? igår på dagen så kände jag mig lite piggare, jag orkade tom hänga en masin tvätt men sen vid 3 tiden så steg febern till 39 igen och sen låg jag hela em. och kvällen :-(

Idag när jag vaknade så har jag ont i huvudet och kroppen bara, febern är inte så hög, bara 37,8 - hoppas att den stannar där idag (eller den får ju gärna sjunka såklart)

Jag satt och chattade med min chef igår kväll och han skrev att ännu en på jobbet insjuknat så snart är hela avd. sjuka, han tyckte att jag skulle dricka en whiskey innan jag gick och la´ mig - bästa medicinen enligt honom (han skulle ta en i förebyggande syfte ;-))

Idag skulle jag ha hämtat ut en sprojtans volvo v50 årsmodell 2009 (vi skall byta en av våra leasingbilar på jobbet) , skulle ha varit väldigt roligt att få vara först att köra denna men igår så ringde jag en kollega som istället för mig får åka och hämta den - Tack för det Royne så slipper jag boka om utlämning av bilen med både volvo och leasingkvinnan - jag hinner väl köra den nya bilen tids nog ändå och om några månader ska den andra leasingbilen bytas och då ska jag vara frisk!

 
 
susanne

susanne

28 januari 2009 09:17

hej , hoppas du snart blir fri förkylningen..
vi drog på en i 10 veckr i höstas såååå tröstlöst, Ska du få gå på the king!! så avundsjuk jag blev jag har följt Bruce sen jag var ung tonåring har hans första på vinyl :)
kul att du fick biljetter! så du har fått se en kändis man blir liksom förvånad på 90 talet klev jag ut från arlanda och där i morgon ljuset stog gesle med svarta kläder och käpp hej sa jag hej sa han.. sen skrattade jag vadå hej jag känener väl inte han.. han är väldans liten å tun i alla fall-
tack för alla goa kommentarer hos mig--

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Iréne

28 januari 2009 10:56

Hej Anna!
Tråkigt att du är sjuk men du är ju inte ensam.
Krya på dig. Kul att du fått tag i Bruce biljetter.
Kram
Iréne

 
AnnelieH

AnnelieH

28 januari 2009 21:22

Aww, stackare, jag lider med dig! Hoppas du blir helt bra snart, jävla flunsa som cirkulerar, den borde vara förbjuden..

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

29 januari 2009 06:31

Annelie, jag håller med dig, vi förbjuder flunsan!!

http://anna78.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

29 januari 2009 09:49

Krya på dig!
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards