anna78

Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Ännu en meningslös lista ;-)

Av Anna L - 25 januari 2009 17:12

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Christer Ulfbåge, när jag tittade på skidskytte ;-) eller Mira.

Hur lång är du?

174 cm

Vem ringde du senast

Mormor för att säga att jag ine orkar hälsa på henne idag.

Vem ringde dig senast?

Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"jag hejar på Morgan" fick det i fredags när det var Let´s dance.

Hur stor är din säng?

180 cm bred och 2 m lång

Har du stationär eller bärbar dator?

Vi har båda delarns

Hur många kuddar har du i sängen?

Vi har 5 och jag brukar ha 3 eller 4 av dom.

Hur många landskap har du bott i?

Ett

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota i mina sköna tofflor.

Tycker du om kinamat?

Ja, jag gillar 4 små rätter.

Tycker du om kaffe?

Urk nej! 

Sover du på någon särskild sida?

Tycker att det är lättast att somna på höger sida, sen snurrar jag nog runt.

Kan du spela poker?

Ja men jag tycker att det är väldigt tråkigt.

Tycker du om att mysa/kela?

Ibland.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Japp, en kompis som fyller samma dag som mig.

Vill du ha barn?

Har två och är nöjd med det.

Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet.

Vad spenderar du helst pengar på?

Hemmet (gardiner, dukar och ljuslyktor) och kläder.

Äger du dyrbara smycken?

Nja så värst dyrbara är de väl inte men jag har lite guld.

Sover du med gosedjur?

Förr sov jag med djur (alltså vår fd, katt Bruce) men nu, nej.

Vad har du för ringsignal?

På hemtelefonen så piper det bara, på min mobil har jag Ebba som ropar "mamma det ringer" och på jobbmobilen har jag Anders Timell som ropar "vilken rackaroooo" (måste lyssna på Mix megapol för att fatta vad det är)

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, det har jag. Några klänningar, några sparkbräkter och dopklänningen (tror jag)

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Seringet rött just nu

Flirtar du mycket?

Nej

Kan du byta olja på bilen?

Har aldrig testat, jag tror att jag skulle klara det om jag var tvungen.

Vilken var den senaste boken du läste?

En plats i solen av Liza Marklund.

Läser du dagstidningen?

Bara på nätet.

Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej, men jag köper.

Dansar du i bilen?

Dansa och dansa, jag brukar digga!

Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Lyssnar på Mix megapol varje vardag.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Svar på ett omdömme som Jocke fått från skolan.

När var du i kyrkan senast?

Farfars begravning i våras.

 
 
Truddelutt

Truddelutt

25 januari 2009 22:07

En lista till. Kul att få veta lite mer om dig. :) Har gjort en likdan hos mig.
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

26 januari 2009 05:37

Truddelutt, då ska jag genast hälsa på hos dig och läsa din lista :-)

http://anna78

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards