anna78

Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Hallelulja moment

Av Anna L - 24 januari 2009 22:24

Jag har precis varit med om ett hallelulja moment! jag köpte ett nytt schampo och balsam i veckan som jag just har testat.

Det är produkter från Charles Worthington som är en väldigt känd frisör i London, har läst att det kan ta år innan man får klipptid där.

Schampot och balsamet var i alla fall helt  fantastiska, jag kan inte sluta känna på mitt hår, det har aldrig varit så här lent och glansigt - helt otroligt!!!!! och så luktade det väldigt gott också *lycklig*

Längtar efter att få testa det på Miras hår också för hon har hår nästan ända ner till rumpan som kan vara lite svårt att borsta - det kommer att bli så fint :-) :-) :-) :-)


 
 
Tant Grön

Tant Grön

24 januari 2009 23:00

Hej och va kul att du har besökt min lilla blogg :-)

De där bullarna längre ner ser riktigt smarriga ut, kanske man skulle baka lite imorgon??

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

25 januari 2009 08:06


WOW! A-ha! *antecknar febrilt* Det skall jag hålla utkik efter! TACK Anna!! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

25 januari 2009 11:12

Värt att testa! Vet du hur det funkar på mjälleksem? *hmm*

http://nini.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

25 januari 2009 11:51

Katarina, det finns på Coop, där köpte jag det för 79 kr/st.

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

25 januari 2009 11:53

Nini, jag har själv psoriasis (liknande symptom som mjälleksem) i hårbotten, har inte hunnit märka om det gör någon skillnad .

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

25 januari 2009 11:54

Tant Grön, jag kommer att hälsa på fler gånger - tycker att du har en kul blogg.
Gör det, de var lätta att göra!

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards