anna78

Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Lista IGEN!

Av Anna L - 24 januari 2009 17:15

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? -17.17

2. Namn? -Anna.

3. Vart bor du? - I ett gult hus.

4. Hur många barn vill du ha? - Jag har två och det är lagom.

5. Vill du gifta dig? - Nej.

6. Har du ätit sushi? -Jaaaa och jag älskar det!

7. Favoritglass? - Tip top, daimstrut och lakritspuck, höll nästan på att glömma mjukglass mums ;-)

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2.

9. Humör? - Jaha då, både glatt och mindre glatt! =)

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, inte än ;-)

2. Har du en hund? Nej.

3. Sover du helst själv eller med någon? Ibland är det riktigt skönt att sova själv men oftast vill jag ha sällskap.

4. Tror du på spöken? Ja, det gör jag nog.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej.

2. Skulle du vilja väga mer? Nej.

3. Skulle du vilja ha sex nu? Nu?? nej.

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nä, verkligen inte.

KAN

1. Kan du röra på öronen? Ja, med hjälp av händerna! =)

2. Kan du slicka dig på näsan? Haha! Nä.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaha då!

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut!

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Fniss. Nä…

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Klart jag kan !!!!!!!!

7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut!!!!!!

8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Gjorde det när jag var 17.

9. Kan du suga? Ja.

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Hehe, det kan vara svårt ;-)

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.

3. Har du syskon? Japp, 2 stycken.

4. Har du någonsin haft sex med någon? Nä, mina barn kom med storken ;-)

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja, när man var liten så sa de att de aldrig åt något gott när jag sov, när jag vaknade på morgonen så stod det glass skålar på bordet.

6. Har du varit full den här månaden? Nej.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej. Inte alls!

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nä.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nej ingen som är precis 4 år äldre.

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nä samma sak där , ingen som är precis 3 år äldre.

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Samma somföregående.

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nä.

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Samtidigt? NÄ! I mitt liv? Ja.

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nä.


Snodde denna lista från Yvonne , ta den gärna ni också :-)



 
 
Vicki

Vicki

24 januari 2009 18:37

Har ni åkt på ovädrets det talades om på nyheterna? Bor du i mellan Sverige?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Nini

Nini

24 januari 2009 19:16

Men det var väl inte hjärtat? *hu*

http://nini.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 januari 2009 20:15

Vicki, ja jag bor i mellansverige men ovädret vart nog inte så farligt som de förutspått - ännu i alla fall

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 januari 2009 20:18

Nini, nej jag hoppas inte det, jag vart förkyld efter några dagar så jag tror att det kanske berodde på det, halsbrännan vet jag inte vart den kom ifrån.

http://anna78.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

25 januari 2009 09:25

Va kul det är att läsa allas svar! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards