anna78

Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Fredag!!!!!!

Av Anna L - 9 januari 2009 08:21

Nu har Mira och Jocke gått till skolan, Ebba och jag ska ju till doktorn så vi är kvar hemma och David har sovmorgon till 11.15

Ebba är så nervös idag, hon frågar hela tiden om vad doktorn ska göra, om hon ska få sprutor mm. det är så svårt att veta vad man ska svara, man vill liksom lugna henne samtidigt vill man inte ljuga.


Otroligt deppigt väder idag, + 4 grader, slask, blåst - det är så himla tråkigt när det är slask ute, allt blir grått och trist.

Men en sak idag som är såååå rolig är att det är ju Let´s dance!!!!! Mira, Ebba och jag kommer att sitta bänkade klockan 20.00 GARANTERAT!!!!

Hoppas bara att även denna säsong kommer att vara lika rolig som det har varit förut, kan ju lätt bli att man har lite för höga förväntningar när det varit så bra förut, heja Maggan och Daniel da Silva!

 
 
Yvonne

Yvonne

9 januari 2009 08:38

Stackarn. Inte lätt att vara nervös inför besöket!
Michelle åkte in och ut så mycket på lasarettet när hon var liten, innan vi fick några besked, så det blev rutin för henne till slut.
Hoppas Ebba tycker att det är okej när hon väl är där!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

9 januari 2009 08:59

Hoppas det går bra hos läkaren!!
Själv ska jag se På Spåret i kväll men efter det blir det väl att sappa till Lets Dance.

http://agneta.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

9 januari 2009 10:18

Usch... dansa och tramsa :P

http://tomten.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

9 januari 2009 10:21

Nä, man kan ju inte lova något som sedan inträffar. Ärlighet är nog bäst.

ja visst är det tråkigt väder?! men får väl glädjas åt att solen skiner iaf. Saknade den igår.
Hoppas det gick bra hos doktorn.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 januari 2009 12:28

Truddelutt, jag tror också på att det är bäst att vara ärlig mot barnen, man skonar dem inte genom att ljuga/försköna situationen.

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 januari 2009 12:30

Micke, kolla ikväll så får du se hur roligt programmet är :-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 januari 2009 12:32

Stort och smått, På spåret är ju också kul men jag föredrar let´s dance och du hinner ju se sista timmen av let´s dance eftersom att det håller på till 22.00 ;-) (ibland räcker det ju att se resumén)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 januari 2009 12:33

Yvonne, stackars Michelle, tog det lång tid innan de kunde ställa diagnosen?

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards