anna78

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Lista

Av Anna L - 6 januari 2009 09:49


Ännu en lista hihi


Vilken svordom använder du mest?

Jävlar eller fan??

Äger du en iPod?

Nej

Hur många resväskor äger du?

1 st men den är trasis så jag måste köpa en ny

Använder du flip-flops?

Japp

Var köper du dina matvaror ifrån?

ICA

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag tar ALLTID bilden, tycker inte om att bli fotad..

Vilken var den senaste filmen du såg?

Irene Huss, tangahästen tror jag att den heter.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Beror på hur mycket....

Har någon någonsin kallat dig lat?

Det har någon säkert gjort

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Behövs inte ;-)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Ingen.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Hmmm lyssnar mycket på Mix megapol och där spelas många bra låtar men jag kan inte bestämma mig för bara en

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Nej, tror inte det, inte vad jag kan komma på.

Vad åt du till middag senast?

Pasta carbonara

Använder du huvtröjor?

Ibland..

Kan du vissla?

Jodå!

Vem var den senaste som ringde dig?

Sanna, min jobbarkompis

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Jag är åkrädd...men kärlekstunneln på Gröna lund är kul.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Visst gör folk det, men jag skiter i det! Man kan inte vara accepterad av alla!

Tittade du på tecknat när du var liten?

Jepp det gjorde jag.. Tom & Jerry och Hacke hackspett kommer jag ihåg att jag tittade på

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Väldigt stort, Täby centrum är ett av sveriges största.

Hur många syskon har du?´

1 syster och 1 bror

Är du blyg inför det motsatta könet?

Nä 

Vilken film kan du alla replikerna till?

Dirty dancing

Äger du några band t-shirts?

Nej men jag hade en med Carola när jag var liten ;-)

När flög du senast?

Oj längesen..det måste ha varit 97

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Sex stycken

Läser du för skojs skull?

Ja

Pratar du några andra språk?

Jag får väl säga engelska, och pyttelite spanska

Diskar du din egen disk?

Nä det gör vår diskmaskin!

Har du gråtit offentligt?

Ja, det har hänt

Har du en stationär dator eller en laptop?

Vår familj har 2 stationära och 2 laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ibland ;-)

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Jag skulle vilja tatuera två stjärnor, en för Mira och en för Ebba (Magnus tycker absolut inte det)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Vet inte?? 

Kan du kasta macka?

Jadå...

Har du någonsin varit på Jamaica?

Näää

Vad har du med dig in på bion?

popcorn och cola!

Har du dejtat någon av en annan religion?

Nä aldrig

Vad har du för väder?

Kallt-8

Har du en blogg?

Obviously.. du är jue på min blogg nu =o)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Historia och psykologi.

Gillar du att flyga?

Nää jag är lite flygrädd..men står ut..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Omtänksamhet

När sov du senast på golvet?

Det har jag nog aldrig gjort.

Vilken är din favoritdrink?

Cola med is

Gillar du din boende-situation?

Ja.

Vilken är din mammas hemstad?

Skebobruk

Din pappas hemstad? Rimbo

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

8

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ibland.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nä...inte vad jag minns!

Vilken är din favoritfrukt?

Clementiner.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Ibland..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

31

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Bara på jobbet, är ju liksom sekreterare ;-)

Tror du på liv på andra planeter?

Ja det skulle va kul om det va så!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?

Blir sällan riktigt arg.

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Pass

Vad var det senaste du åt?

En macka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Båda tror jag

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Ingen aning, har inte frågat

Gillar du senap?

Nej, blä!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Tänk framåt!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Absolut inte!!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Hmm det va svårt... ingen jag kan komma på nu..

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej

Tycker du om att krama folk?

Beror på vem

Skulle du säga att du är trendig?

Nää jag köper kläder jag trivs i.

 Äger du en digitalkamera?

Ja, vi har en gammal dålig sak ;-)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ingen haha

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Ja det är irriterande

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Boken om Svullo och Pigge Verkelins bok om tsunamin

Vad är du allergisk mot?

Inget

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nää

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

ingen aning..Har inte frågat mamma heller..

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Yvonne, Glada Katarina, Stort och smått

å dom som vill får själv klart kopiera å svara i sin blogg =o)

 
 
Ingen bild

Tojan

6 januari 2009 10:49

Det var inte lite det här.

 
Nini

Nini

6 januari 2009 12:12

Hej och tack för titten hos mig!
Det var ingen dålig lista du har! ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Truddelutt = listfreak

Truddelutt = listfreak

6 januari 2009 19:06

Kul, då vet jag lite mer om dig. :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

7 januari 2009 06:38

Jag återkommer med svar! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 januari 2009 17:58

Yvonne, jag väntar med spänning :-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

7 januari 2009 18:42

Oj! Jag satt och funderade på om jag inte skulle "sno" denna lista och så ser jag att du nämnt mig i sista svaret! Kul! Alltså måste jag ju ta den!!!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 januari 2009 18:47

Stort och smått, kul! jag ska hälsa på hos dig och kolla din lista :-)

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards