anna78

Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Jag mådde

Av Anna L - 4 januari 2009 09:10

Jag mådde illa precis hela dagen igår, iblande mer och ibland mindre. Jag åt både lunch och middag och det kändes ok - mysko

Idag har jag inte riktigt bestämt min än för om jag mår bra eller inte, bra tror jag men jag känner efter väldigt mycket just nu ;-)

Mira har en kompis som har sovit här inatt och jag var just ner och pratade med dom när jag hörde att de vaknat, de hade legat och pratat till 02.30 inatt och vaknade nu klockan 9 igen - de kommer nog att vara väldigt trötta ikväll.


Här har det snöar inatt så det är riktigt fint ute, jag blev nästan sugen på att gå ut nu direkt......tills jag tittade på termometern -11 grader, det är ju för sjutton vinter! det har ju knappt varit det hittills.


Jag har precis haft omkull en kaffekopp som stod på vardagsrumsbordet från igår aarrrrgghhhh det kom massor på mattan så jag har torkat och torkat och jag tror att jag fått bort lukten nu (färgen spelar ingen roll - mattan är hel svart) såååå klumpigt, jag såg liksom hur den ramlade men tog den inte i fallet.

 
 
stort och smått

stort och smått

4 januari 2009 11:43

Är det något man ska spilla på en matta så är det kaffe, enkelt att tvätta bort! Men nu var det ju en mörk matta... Snyggt det låter med svart matta!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

4 januari 2009 13:50

Stort och smått, ja jag älskar den mattan, den är svart och långhårig (billig matta från Ikea 600:- tror jag)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 januari 2009 16:16

Skaffa dig en vanlig mirakeltrasa. Den suger upp allt och lämnar inga fläckar! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

4 januari 2009 17:19

Yvonne, Mirakeltrasa, är det en sån microfibertrasa ???

http://anna78.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 januari 2009 08:44

Ja, precis! Så heter dom! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

5 januari 2009 16:24

Inte lätt när man inte är riktigt i form. Grasserar många märkliga infektioner nu. :-(

Mirakeltrasor, jamen då blir det nästan kul att städa. ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards