anna78

Direktlänk till inlägg 1 september 2008

ont i ryggen

Av Anna L - 1 september 2008 18:21

jag har så ont i ryggen just nu så jag ser ut som en 80 årig gamal tant när jag försöker ta mig fram över golvet.

Jag fick såhär ont efter att jag putsade ett fönster igår, lite konstigt (det ska man väl tåla ;-)) jag har väl gjort någon konstig rörelse.

 Det vore skönt med ett varmt bad nu men jag vågar inte lägga mig där för då kommer jag förmodligen inte upp igen på egen hand.

 
 
Ingen bild

svärfar

1 september 2008 19:28

Inte undra på som du jobbar med det ena och det andra.
Ta hjälp, vem säger jag inte, du vet säkert vem jag menar.

 
GladaKatarina

GladaKatarina

1 september 2008 20:21

Stackare!! Har du badat för varmt? Man kan bli mer inflammerad av det! Jobbar med detta, massor får akut ryggskott efter fönsterputsning. Böj+vridning=elände. Gör en ispåse, linda in i frottéhandduk och ha på ryggen en kvart. Pausa en timme med ispåsen i frysen, upprepa så ofta du vill. Krya på dig!! Och tack för gratulationen! :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Magnus

2 september 2008 13:05

Jag har i alla fall ingen aning om vem den där du-vet-säkert-vem-jag-menar är som den där "svärfar" pratar om.

 
Anna

Anna

2 september 2008 14:03

Tack Katarina för tipset med ispåsen, det ska jag absolut testa när jag kommer hem från jobbet idag

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards