anna78

Alla inlägg den 30 september 2008

Av Anna L - 30 september 2008 10:28

En såååå fin bild på min lillasysters katt Elroy som är en Maine coon

Av Anna L - 30 september 2008 10:22

Läste att både Grey´s anatomy och Desperate housewives har premiär denna vecka yiiiippppiiieeeee! något av programmen har tom premiär redan ikväll - vad härligt det ska bli att krypa upp i soffan och kolla på lite bra serier :-)


Sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch idag, jag glömde min matlåda i kylskåpet hemma :-( ska jag köpa sushi, eller ska jag köpa en tunnbrödsrulle eller ska jag gå till matsalen och äta - där var det pepparrotsfisk med potatis eller kotlett med stekt potatis eller ska jag hoppa lunchen helt idag......... jag är inte så hungrig så det lutar nog åt att jag skippar att äta fast jag vet att jag kommer att bli sugen när alla andra ska äta och det börjar lukta mat här hmmmm vi får se

Av Anna L - 30 september 2008 10:12

Idag kommer min svärfar på besök till oss, han ska bo hos oss i ev vecka.

Han har flyttat till Tomelilla och det är 60 mil bort så vi träffas inte så ofta, det ska bli jättekul att han kommer och bor hos oss ett tag.

Farfar ska bo i Miras rum så Mira och Ebba skall bo tillsammans i Ebbas rum den här veckan, nu så tycker de att det ska bli jättemysigt att dela rum men vi får se efter några dagar så kanske Mira får flytta in till vårat rum istället.

Ovido - Quiz & Flashcards