anna78

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Anna L - 22 september 2008 10:46

Nyss så åkte bussen med Ebbas klass som har varit i badhuset förbi mitt jobb och jag hade precis varit och hämtat posten på sjukhuset så jag var utanför huset när bussen kom.

Ebba som alltid sitter längst fram (hon är åksjuk) vinkade som sjutton och såg så glad ut ( hennes fröken och kompisar vinkade också :-))- jag blir alltid gråtfärdig när jag ser mina barn på håll och inte får krama dem, jag ville hoppa på bussen och åka med henne :-)

Av Anna L - 22 september 2008 09:17

Vi har två bärbara datorer hemma, en är Miras och en är Ebbas och båda har lagt av samtidigt :-(

Miras dator laddar inte så den är typ strömlös och Ebbas dator bara lá av så den måste installeras om.

Man får lite abstinens när man är van att kunna surfa lite, läsa tidningar, läsa bloggar och själv blogga lite.

Jag hoppas att allt ska börja fungera snart igen ( alltså att Magnus ska laga datorerna ;-))


Igår kväll började andra avenyn igen! Mira var så lycklig för hon älskar den serien, hon är lite som mig - Älskar svenska serier på tv.

Hon satt och väntade säkert en timme innan det började för att vara säker på att inte missa något, hon var så nyfiken på hur det skulle gå för Angelica???? jag såg inte avsnittet igår utan tänkte titta på svt.se.

Ovido - Quiz & Flashcards