anna78

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Anna L - 20 april 2010 20:07

Nu ska vi titta på Inter - Barcelona, heja Zlatan!!!! hoppas att han är med på planen idag.


Av Anna L - 20 april 2010 17:49

Imorse när jag åkte till jobbet var det -3 grader så jag fick skrapa is på rutorna, mitt på dagen när jag satt och åt lunch på jobbet så snöade det ute.....................nu skiner solen :-) väldiga kontraster under samma dag.


Idag vart det middag på pizzerian, jag och Magnus åt kebab och Mira och Ebba åt pizza men när vi kom hem igen så sick jag laga mat i alla fall för jag hade tinat kyckling som jag var tvungen att tillaga (lite miss i planeringen) men nu har vi middagen färdig till imorgon :-)


Igår beställde jag markis till Ebbas rum och vårat sovrum, beställde en enfärgad svart med rak kappa :-) jag tror att det kommer att bli väldigt snyggt! och väldigt mycket svalare inne :-) "markis Stefan" kommer och sätter upp den andra veckan i maj, lite lång väntetid men det är för att han har högtryck just nu - alla vill tydligen ha markiser.

Ovido - Quiz & Flashcards