anna78

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Anna L - 1 april 2010 20:11

Jag ska aldrig mer fålla gardiner när jag är trött och omotiverad.................japp, då gör jag ett tredje försök då.................

Av Anna L - 1 april 2010 19:08

Idag gick Ebba till skolan igen, hon har varit hemma mån-ons men hon hann bara vara i skolan 30 minuter så ringde fröken igen och sa att hon var dålig men när hon kom hem så var hon inte det minsta dålig så hon fick väl en liten svacka kanske ;-)

Magnus, jag och Ebba gick tillbaka till skolan klockan 12 för att titta på Mira när hon uppträdde och sjöng inför hela skolan :-) hon och Moa sjöng en sång själva och sen var Mira med i en kör som sjöng två låtar, hon var såååååå duktig! jag tycker att det är väldigt modigt att ställa sig på sen scen och sjunga inför så många människor.


Det har varit ganska lugnt med påskkärringar här idag :-) tror att det bara har varit 6 st här (hittills) skönt att det inte ringer på dörren hela tiden.



Ovido - Quiz & Flashcards