anna78

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Anna L - 18 april 2010 15:41

Jösses vad jag är mätt nu, vi har vräkt i oss smörgåstårta och bullar :-)

  David har fått massor med fina presenter och han är nöjd och glad, vilket är det viktigaste.

Nu måste jag lägga mig på sängen en stund och vila, tänk att det ska vara så svårt att bara ta en bit smörgåstårta ;-)

Av Anna L - 18 april 2010 07:52

Idag ska vi ha kalas för David som fyller 18 (imorgon) han kommer att få en ny dator och en intensivkurs till körkortet av oss, hoppas att han blir glad för det.

Vi ska sjunga för honom och väcka honom om en stund, det blir nog tugnt för honom som är van att sova till klockan 15 ;-) men idag får han offra sig.

Jag har garnerat smörgåstårtorna nu med allt utom räkorna för de måste skalas först, det är 2 kg räkor som ska skalas..........hoppas att Magnus vill göra det eller jag tar för givet att Magnus vill göra det ;-) uppskattar att det kommer att ta 45 minuter att skala alla räkor.........jag kanske måste hjälpa till ändå.


Igår fick vi lite ovätat jobb.......när vi kom ut på tomten så upptäckte vi att vår brevlåda var borta och flera av grannarnas brevlådor h'ngde snett eller stod rakt ut, så tröttsamt att snorungar inte kan låta saker vara så vi fock åka till Colorama och införskaffa en ny, den är inte snygg men det var den enda de hade och den fyller sin funktion - kollade nyss och den sitter kvar :-) den har överlevt natten!

Ovido - Quiz & Flashcards