anna78

Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Torsdag

Av Anna L - 23 april 2009 21:19

Idag vart det köpepizza till middag vilket leder till att jag är så törstig nu, dricker och dricker hela tiden.


Imorgon - äntligen fredag! det enda tråkiga med den här fredagen och alla fredagar framöver är att vi jobbar full dag på fredagen med :-( förut så har vi slutat en halvtimme tidigare på fredagarna, en halvtimme är ju inte så mycket men det har i alla fall känts väldigt skönt med en där halvtimmen.


Sitter och tittar på grannfelden, herregud vilka fjantiga gubbar som står och skyller på varandra, tydligen så anklagar den ena gubben den andra för att ha kört över hans hund och blåst upp hunden med tryckluft - vad finns det för människor egentligen!!!

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

23 april 2009 23:06

Ja, varför är pizzor så in i Nordens salta? Åt en pizza härom helgen som faktiskt inte hade så vansinningt rökt skinka eller salt ost. Bra, egentligen. Men... man saknade det salta ändå. Knasigt.

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

24 april 2009 08:17

usch, orkar inte ens se Grannfejden. Tycker de är så fåniga som inte kan komma överrens.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

24 april 2009 09:03

Jag såg en liten snutt av slutet på grannfejden hos mamma igår.
Ja, visst är det synd att det ska bli så illa med ens grannar! Vi är bara 3 (snart 4) hus hos oss, så här har man ingen lust att bråka inte! =)
Vi umgås inte med våra grannar, men pratar med varandra när vi är ute. SÅ vill vi ha det! Vi är inga såna människor som vill springa hos grannarna och dricka kaffe. Utan lugnt och skönt. Var och en sköter sitt, men behöver någon hjälp, så finns man där! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards