anna78

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna L - 8 april 2009 20:44

Jag är hungrig fast jag åt ordentligt till middag.....inte bra

Tänkte ge Magnus ett förslag snart när Mira ska gå och lägga sig - räkmacka? eller i alla fall någon god macka, hoppas att han också är sugen ;-)

Av Anna L - 8 april 2009 20:12

Kollar på Rent hus på 4:an nu, de är hos en familj som bor här i närheten - det var fasiken det äckligaste jag har sett!

När de kom in i ett av sovrummen så låg det en bajskorv på golvet, haja! en bajskorv, de (städtanterna) var osäkra på om det var hundbajs eller människobajs men man får väl nästan hoppas på att det är hunden för vilken människa skulle få för sig att sätta sig och bajsa på sovrumsgolvet!!!

Den här familjen bestod av en mamma och två tonårsdöttrar, pinsamt för döttrarna att gå till skolan imorgon eller de kanske inte tycker det eftersom att de tycker att det är ok att vara med i tv och visa sitt äckliga hem!

Av Anna L - 8 april 2009 20:05

Idag har jag träffat min svärson, han var här när jag kom hem från jobbet.

Han verkar vara väldigt snäll, han satt och lekte med Ebba en stund också så hos henne ligger han på plus och när de hade lekt färdigt så frågade han Mira om han skulle städa (ordentlig pojke) men Mira sa att han inte behövde det (kan ju inte behöva städa första gången han är här ;-))


Av Anna L - 8 april 2009 08:23

Jösses vad trött jag är idag! känns son jag kommer att somna på jobbet idag, jag är hungrig också men jag tycker bara lite synd om mig själv (eller ganska mycket faktiskt)

Vill ha påsklov!

Ja ja det är bara att rycka upp sig och gilla läget! hurtigt va!

Kanske ska börja dricka kaffe.....nej, det kan jag nog inte - det smakar urk men det skulle nog vara uppiggande en sån här dag med lite koffein men jag skulle förmodligen bli som en Duracellkanin om jag drack kaffe eftersom jag inte är van med det

Ovido - Quiz & Flashcards