anna78

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Lördag

Av Anna L - 18 april 2009 21:23

Jag har varit och fikat med en kompis på ett nytt café idag, hon har opererat sin magsäck och har därför gått ner 21 kg på bara några månader, jag höll på att sätta i halsen när jag såg henne idag, hon hade blivit så liten!

När vi satt på cafét och drack te så kom en fd. granne och jobarkompis och gick förbi och då kom jag att tänka på något ganska roligt som hände för ganska många år sedan (tyckte dock inte att det var roligt när det hände) som jag berättade för min kompis.........Magnus och jag satt på vår balkong som var ovanför denna grannen/jobbarkompisen och vi grillade några härligt stora köttbitar som jag då skulle vara duktig att vända på.......jag slant och tappade den ena köttbiten som ramlade rakt ner i grannen/jobbarkompisens solstol!!!! shit!!! shit!!! jag gick ner till hennes dörr och ringde på och sa "ursäkta jag har råkat tappat en köttbit i din solstol" och så tittade jag över hennes axel och hon hade hela vardagsrummet fullt av tanter som också jobbade på samma jobb som oss (hon hade plastparty) så hela (nästan) jobbet fick reda på vad jag hade gjort - det var fruktansvärt pinsamt kan jag säga och när jag återberättade den här historien för min kompis idag så höll hon på att garva ihjäl sig, hon har känt mig i ganska många år så hon har ju varit med ganska många gånger som jag har gjort bort mig som typ att jag ramlat av stolar på jobbet mm så hennes kommentar vart slutligen "Anna det är ju typiskt dig"

 
 
Yvonne

Yvonne

18 april 2009 22:22

Hahaha! Men tänk va kul man har åt såna saker när pinsamheten lagt sig! =D

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards