anna78

Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Dansat

Av Anna L - 4 april 2009 23:47

Idag när jag skulle skjutsa Mira till en kompis som bor ute i bushen (stavas det så?) så ville Ebba med - såklart för det är ju roligt att åka bil med mamma ;-)

Vi lyssnade naturligtvis på melodifestivalskivan och så dansade vi i bilen......jodå, det går att dansa i bilen! man kan ju liksom hoppa på sätet (med rumpan alltså) och gunga åt sidorna samtidigt som man sjunger HÖGT! (det är bäst på lite gropiga vägar för då får man lite gung gratis) jag sjöng som högst till Snälla snälla ( Ebba tittade på mig och efter en stund så sa hon " mamma du ser rolig ut" sen fortsatte hon sjung, antar att hon tyckte att jag såg töntig ut hahaha men roligt var det!


Nu är det dags för en dusch, mitt hår är så skitigt och är tom fullt med spindelväv (riktig rugguggla) jag fastnade med håret i spindelväv när jag tvättade fönstrena tidigare idag och jag vill ju inte smutsa ner i sängen nu när jag tom. vädrat madrassen ;-)


Natti natti (snart)


 
 
janet65

janet65

5 april 2009 00:18

vilken härlig mamma du verkar vara. tänk att få sitta och sjunga med i bilen, roligt. mira var jättefin i brillorna, kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 april 2009 08:17

Ja, visst stavas det så! Helt rätt! =)

Vi sjunger också i bilen! Det är kul!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards