anna78

Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Tomtar

Av Anna L - 14 december 2008 15:03

Nu har tomtarna hoppat fram ur jullådan, jag är ingen fantast av prydnadssaker men tomtar är väl ok.

Jag gillar ju väldigt minimalistisk inredning, jag vill helst inte ha tavlor på väggarna heller och Magnus är precis tvärt om ;-)

Jag har inte riktigt fått in julstämmningen än, det beror förmodligen på det icke vinterlika vädret somvi haft de senaste veckorna, regn och plusgrader, regn regn regn det regnar ju för sjutton varje dag.


 
 
Ingen bild

Japp

14 december 2008 18:12

Så kan det va.

 
Ingen bild

Svärfar

14 december 2008 18:16

Jadu, undrar vem han brås på? Inga namn.
Julstämningen kommer. Du skall veta en sak. Den kommer alltid, stämningen menar jag, så länge barnen är små. Sedan kanske man får leta efter den. Men så gammal jag är, så är jag barnsligt förtjust i tomtar och julgran.
Men ingen jul är som när barnen längtar.

 
stort och smått

stort och smått

14 december 2008 18:23

Aloe Vera köper jag från Forever Living eller från Hälsokosten, men den från Forever Living är snäppet bättre tycker jag. De har återförsäljare lite varstans tror jag.

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

14 december 2008 18:55

svar ang musarm/trnnisarm. Usch, nu blir jag orolig! Jag som hoppats att mitt onda ska gå över med hjälp av vila och lite stretchövningar. Du hade nog värre än jag (hoppas jag) - jo, för som det är nu behöver jag inte smärtstillande. Bara det inte blir värre! *hoppas*

http://agneta.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 december 2008 20:23

Hata regn...

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards