anna78

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Anna L - 7 december 2008 17:22

Jag kunde inte hålla mig, jag var och köpte det där balsamet som ger lite röda pigment.

Balsamet är från Revlon (min frissa sa att det är mer som en inpackning) och man ska tvätta håret som vanligt och sen ha i balsamet och låta det verka i 3 minuter så ska det ge lite röda pigment och en otrolig glans - jag ska testa ikväll så får vi väl se :-)

Av Anna L - 7 december 2008 07:38

Igår så lyckades vi handla mycket julklappar så att vi är så gott som färdiga :-)

sååååå skönt att ha det gjort.

Det var så mycket folk i affärerna så på slutet at vår shoppingrunda var vi riktigt less på människor.

Mira och Ebba hade haft det riktigt bra hos morfar, de hade spelat spel, varit till forsen och tittat på vattnet, lekt och ätit korv med bröd som är Ebbas favvo mat.

Ovido - Quiz & Flashcards