anna78

Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Fars dag

Av Anna L - 9 november 2008 07:52

Mira kom just på att vi inte har någon pappa här hemma att gratta på fars dag :-( men vi gömde en teckning och ett fars dags kort i han resväska som vi får hoppas att han hittar.

Jag ska ringa till min pappa och min pappa Rolle och gratta dem idag i alla fall.


Igår kväll så tittade vi på tomten är far till alla barnen och sen på Svensson Svensson, sen var både jag och Mira ganska trötta så vi gick och lá oss i  min säng :-) Ebba somnade i soffan redan vid 19 tiden så henne var det bara att "styra" in i hennes säng så somnade hon om.


Idag funderar jag på att övertala mina barn att vi ska till Täby centrum och köpa den där fina fönsterdekorationen som de har på Design torget ;-) Mira och Ebba vill gå på bio och se High school musical 3 men det var slutsållt igår och idag fanns det bara 2 biljetter kvar (som var bredvid varandra) så vi får väl rikta in oss på en annan helg.

 
 
Ingen bild

Svärfar

9 november 2008 11:00

Hälsningar till Er alla från oss.

Snart är pappa hemma igen.

 
Coola mamman

Coola mamman

9 november 2008 15:37

Hoppas ni får en fin farsdag trots frånvarande pappa.
Tack för titten på min sida :D

http://levochvarglad.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards