anna78

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Anna L - 10 november 2008 16:56

Hmmmm, Bruce kom just in alldeles lerig om tassarna och först gick han en sväng på den vita mattan vid köket och sen hoppade han upp i soffan.......han ligger inte på plus just nu

Av Anna L - 10 november 2008 16:48

Mira har ont i halsen men hon har varit i skolan i alla fall, hoppas att det går över snart, vi har handlat både vicks och fishermans friend som nog ska lindra halsontet lite.


Vädret är ju grymt tråkigt idag, redan vid 14 tiden så var det mörkt ute :-( det regnar och blåser som sjutton så vi har redan krupit upp i soffan med tända ljus på bordet - mysigt!

Ikväll får jag väl titta på Livet i fagervik själv eftersom Magnus är borta, eller så får jag övertala Mira att titta med mig.

Nu när Magnus är borta så har Mira sovit hos mig men igår när vi skulle sova så sa hon "mamma, jag vill nog sova i min säng imorgon för det är lättare när det är skola" VA! ska jag sova helt själv i natt! kanske Ebba vill sova hos mig i natt ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards