anna78

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Anna L - 25 maj 2010 20:50

Jag har en kompis som skall ha barn vilken dag som helst, eller hon skulle ha haft den 19 maj men hon har gått över tiden............väntar med spänning på att bebben ska komma :-) och håller tummar och tår för att allt ska gå bra och telepaterar även lite extra energi till krystvärkarna!

Tänker på dig SP!

Av Anna L - 25 maj 2010 20:41

Kom precis hem från mina föräldrar, vi har varit där och grattat mamma som fyller 54 år idag - Grattis mamma!

Mormor och min farbror med familj var också där och grattade :-)

Mira och Ebba var ut med morfar och kollade på hans nya leksak, en motorcykel, de tyckte att den var häftig (men kanske inte lika häftig som morfar tycker ;-)) han har drömt om att ha en egen hoj länge och nu har han äntligen slagit till.


Vi stannade till hos min mormor med innan vi åkte hem och hjälpte henne att bära in hennes nya dammsugare och montera ihop alla delar, mormor har börjat bli pigg igen efter ögonoperationen så nu ska hon dammsuga själv igen..............så jag har blibit uppsagd som städerska ;-) skönt i alla fall att hon blivit helt återställd i ögat.




Ovido - Quiz & Flashcards