anna78

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Anna L - 9 maj 2010 18:37

Jag har städat köksskåpen idag (alla överskåp), diskat alla förvaringsburkar och fyllt på dem igen och kastat en del skålar mm som vi aldrig använder och så har jag tvättat och tvättat och tvättat - håller på och tvätta alla vinterkläder och hänger undan dem vart efter :-)

Vi åt lasagne till middag och alla vart så mätta så vi skall äta efterrätten nu ikväll istället, det blir almondy snickerstårta :-) jag åt den för ett par år sedan och minns att den var såååååå god enda kruxet är att det är jordnötter ovanpå...........jag brukar inte låta Mira och Ebba äta nötter, de är inte allergiska men jag tycker inte att barn behöver äta nötter eftersom att nötallergi kan komma väldigt plötsligt - jag vet att det kan låta töntigt men det är min åsikt........som Magnus också rättar sig efter.

Har ännu inte bestämt mig om jag ska göra ett undantag ikväll eller om barnen ska få annan efterrätt.


Roligt att solen kommer nu när det bara är ett par timmar kvar tills jag ska gå och lägga mig, det har ju liksom regnat hela helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards