anna78

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Anna L - 30 januari 2010 14:32

Vi har varit på Ikea och naturligtvis gjort en del fynd ;-) vi har köpt en salladsslungare, nya tallrikar, ljusstake, ljus, skål och två stora plastbackar med lock som Mira och Ebba ska ha under sängen med sina gosedjur i.,

När vi kom hem från Ikea så körde jag undan bilarna för att kunna skotta ordentligt och jäklar vad med snö det har kommit, nu vet jag liksom inte var jag ska lägga den snön som jag skottar bort.............den hamnade på allmänningen på andra sidan gångvägen.


Mira ska iväg på badtunne-party hos en kille i klassen nu och Ebba leker med Elvira som är här hos oss idag för hennes pappa har åkt och kollat på en ny bil, Magnus sitter och jobbar (bara för att han tycker att det är kul säger han) och jag ska väl ta och stryka lite tvätt nu och göra något till mellis för det kommer att bli en sen middag idag.


Mira tappade sin nyckel i veckan och idag när jag skulle ut och skotta så hittade jag den.......på vår egen trapp låg den :D det bor väl 4 blindstyren här som inte har sett den på 3 dagar - skönt att nyckeln är hittad igen i alla fall!



Ovido - Quiz & Flashcards