anna78

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Anna L - 10 januari 2010 14:29

Det är skidor på tv´n hela dagen idag :D vilket betyder att jag mest sitter på rumpan ;-)

Idag uppskattar jag verkligen tv´n i köket, när jag bakade semlor så kunde jag ändå följa damernas skidskytte och jag suttit på golvet och vikt all ren tvätt också så jag har fått lite gjort trots skidorna.

Igår hängde jag ut alla täcken, kuddar och bäddmadrasser i -15 grader för att få död på alla kvlster, såg en bild på dessa äckliga djur i tidningen och fick för mig att allt skulle ut i kylan men idag är det väl lika fullt med kalster igen antar jag........ja,ja tur att man inte ser dem med blotta ögat i alla fall.


Ikväll är det I en annan del av Köping :D hurra! jag älskar den serien, såg även att det är Johan Falk klockan 9 så jag fortsätter väl dagen med att sitta på rumpan (fast jag har städat badrummet, dammsugit, torkat golven......hmmmm, jag som tycker att det känns som att jag inte gjort någonting alls)

Av Anna L - 10 januari 2010 07:32

Vi såg filmen 2012 igår, den var faktiskt riktigt bra tycker jag men den var kanske lite lång, tror att den var 2,5 timmar och det är i lite längsta laget kan jag tycka.


Ska baka de första semlorna idag, tänkte att det kunde vara lämplig efterrätt idag, jag gillar inte alls semlor men de andra i familjen gör det så de kommer nog att bli glada (hoppas jag) gäller bara att jag hittar receptet som jag inte har en aning om var jag har lagt.


Idag är det visst klättringen i Tour de ski, alltså sista tävlingen :D ska bli väldigt spännande att se, hoppas att Svenskarna kommer bra till.


Har visst ett berg med ren tvätt som ska vikas också :( fasiken vad tråkigt! det är väl bara att sätta fart antar jag..........

Ovido - Quiz & Flashcards