anna78

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Hemma

Av Anna L - 3 mars 2010 18:08

Jag har varit hemma från jobbet idag, är fortfarande grymt förkyld men febern har gått ner :D jag undrar hur mycket snor som kan rymmas i en skalle, i min skalle................jag snyter mig var 5:e minut.

Jag åkte till ICA mitt på dagen och handlade mjölk och den ansträngningen höll på att ta knäcken på mig, var helt matt och orkeslös när jag kom hem igen - inga krafter alls alltså.

Har suttit och jobbat en timme hemifrån idag, det är bryt i ekonomisystemet på fredag så fakturorna måste konteras och jag vill inte att vi ska "hamna efter" bara för att jag är sjuk.

Mira är i alla fall mycket piggare idag, hon var täppt i näsan när hon vaknade men efter lite nässpray så vart det bra :D hoppas verkligen att Ebba klarar sig nu.


Just nu så har jag kladdat i hårfärg i mitt hår (ehhh, var skulle jag annars kladda det) jag var så otroligt gråhårig innan men nu är de gråa snart borta :-)

Jag ska till frissan imorgon och de grå syns alltid så himla mycket i spegeln när jag sitter där, måste vara deras belysning ;-)


Kom på för en stund sen att jag missade Desperate housewifes igår, det var ju första avsnittet efter uppehållet - hoppas verkligen att det går i repris!

 
 
Ingen bild

svärfar

3 mars 2010 21:04

Men usch då. Krya på dig, önskar vi från Skåne.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards