anna78

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Sjuk

Av Anna L - 2 mars 2010 15:20

Fasiken vad förkyld jag är, har feber, snorar, snorar och snorar.

Jag borde ha stannat hemma redan imorse men jag åkte till jobbet och jobbade fram till halv 2 sen pallade jag inte längre.

Mira är också dunderförkyld, stackarn! såååå tråkigt att bli sjuk när det är sportlov, hon ligger i sängen och tittar på film och är inte alls pigg.


Jag var lite halv ledig igår, jag jobbade hemma på morgonen och sen åke jag, Mira och Ebba till Täby C men vi fick vända i parkeringsgaraget för Ebba vart så åksjuk så hon la en pizza precis utanför bilen (puh, tur att hon hann kliva ur så det inte kom i bilen) och sen var hon inte så sugen på att gå i affärer så det var bara att åka hem igen.


  

Det var dessa byxor som jag hade tänkt att köpa, mina favvo jeans sprack ju i rumpan för några veckor sedan så det är dags att köpa nya :D och jag fastnade för dessa direkt när jag såg dem för någon vecka sedan, så det får bli nästa gång jag kommer till Täby C.

 
 
susanne

susanne

2 mars 2010 18:41

krya på er vi är hängiga vi med... men snart är det vår :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

4 mars 2010 06:29

Nä, men oj då! Stackars Ebba! =( Brukar hon bli åksjuk?
Ja, det är ju inget kul när det kommer i bilen...

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 mars 2010 07:53

Usch då... Stackarn... Hon får inte tugga på Calma än eller..? Vet inte riktigt vilken ålder det är ifrån, men det ska vara mycket mer effektivt än åksjukepiller säger dom som provat...

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 mars 2010 08:02

Syrran köpte det, men det hjälpte inte ett dugg. Det är svårt att hitta punkten dom ska sitta på och på henne gjorde det ont att ha det på. Men jag har aldrig testat själv..

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards