anna78

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Anna L - 22 augusti 2009 19:13

Magnus står och skalar räkor mmmmmmums, skall bli goda mackor, barnens lördagsgodis är inhandlat, friidrott på tv och en ny Wallander film som ligger och väntar (till efter friidrotten) = fulländad kväll!

Mira har fått ett ryck och håller på och storstädar sitt rum *me like* :D

Av Anna L - 22 augusti 2009 16:28

Underbart skönt att vara ledig!

Pysslar lite här hemma, bäddar rent i sängar, dammar, duschar blommor mm och kollar på friidrott såkart!

Ebba och Mira har kommit på att det går att låsa dörrarna i huset med en kork till en penna så de håller på och låser för fullt, Ebba har inte fått in tekniken än bara så hon Mira får komma till undsättning (har hänt ungefär 522 ggr)

Har precis klämt i mig massa wook till middag den innehöll lövbiff, tigerräkor, nudlar och grönsaker - skit god (om jag får säga det själv :-))


Måste maka mig iväg och handla lördagsgodis om mina barna fortfarande ska älska mig :D


Av Anna L - 22 augusti 2009 09:10

Har nu frostat av frysen :D, skitjobbigt och skittråkigt men vad nöjd jag känner mig nu när jag är färdig.

Nu börjar jag bli hungrig så det är väl dags att väcka mina små tjejer och Magnus så att vi kan äta frukost, grabbarna är det ingen idé att försöka väcka än på några timmar.

Der regnar otroligt mycket idag, det har vräkt ner konstant sedan jag vaknade 07.40 och det vräker fortfarande ner, känns verkligen som att hösten är här.

Ovido - Quiz & Flashcards