anna78

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Besök

Av Anna L - 11 oktober 2009 08:34

Idag ska vi få besök av min svärfar och hans fru, de kommer med bussen någon gång under förmiddagen så jag ska hämta dem vid stationen.

Vi ska äta lunch tillsammans och umgås sen på eftermiddagen ska de vidare till Magnus syster.


Idag skulle jag ha kunnat sova hur länge son helst känns det som men jag var ju yvungen att gå upp nu så att vi hinner göra oss i ordning och äta frukost innan besöket kommer, vet inte riktigt viken buss de kommer med, jag tror att det är en chock för min kropp nu när jag har börjat träna igen för det var ju ett år sedan sist och när man tränar så rensas ju kroppen från slaggprodukter som jag nog har mycker utav så därför går det åt mycket energi till det.


Matchen igår tänker jag inte ens kommentera, eller jo - Sverige har en sopa i mål!


Håller just nu på och kokar ägg till frukosten så jag ska alldeles strax väcka de andra :D

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

12 oktober 2009 08:26

Hoppas att ni hade jättetrevligt! :-)

Duktiga du som tränar! *samvete* Ha en fin vecka!

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

12 oktober 2009 14:33

Åh, jag vill oxå träna... Men det går åt skogen varje gång :( . Stavarna vågar jag nog inte prova igen. Men med hjälp av en starkare antiinflammatorisk tablett och bra sömn, så mår jag bättre idag :) .
Kram på dig!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

12 oktober 2009 17:02

Ja, kroppen rensas mycket i början.
Ta inte i för hårt bara!

Tack för ditt fina stöd!
Det värmer! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards