anna78

Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Besviken

Av Anna L - 14 mars 2009 22:07

Mira är så besviken, hon sa "det är första året som jag bryr mig om vem som vinner och så vinner en opera kärring"

Jag kan nog hålla med Mira (fast hon skulle ju bara ha blivit nöjd om EMD vunnit), kunde inte Caroline af Ugglas ha fått vunnit istället, det skilde ju så få poäng.

Jag försökte i alla fall sjunga vinnarlåten nyss och Mira tyckte att jag var super duktig på opera :D tråkigt att jag fått en tondöv dotter ;-)

Jag måste ha melodifestival skivan så jag kan digga dessa låtar i bilen, nu när man har hört dem några gånger så tycker jag att det är många som är bra.

 
 
Ingen bild

Truddelutt

14 mars 2009 22:25

Förstår inte alls det braiga med den där operalåten. Den "kommer" ju aldrig.
Jag höll på Sarah (underbar röst!!) och EMD. Gillar ju Ugglas med tror faktiskt inte att hon skulle gå hem i Moskva. Tyvärr.
Men men... spelar roll. Är ju avgjort nu.
Förstår inte att det alltid är FEL låt som vinner. *suckar*

 
Yvonne

Yvonne

14 mars 2009 23:07

Jag höll på Måns. Men vinnarlåten var bland mina toppar. Så jag är jättenöjd!
Hade Caroline vunnit hade jag nog... ska inte säga vad. Men henne ville jag INTE skicka till Moskva!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 mars 2009 00:29

Nej, nej. Öppna ditt hjärta och hör: Je t'aime pour toujours, entends la voix... 8-)

Vilka fina katter!!!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

15 mars 2009 08:39

Jag tror nog att Alcazar hade haft störst chans i Moskva eftersom de är så kända i hela världen men nu är det som det är ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Svärfar

15 mars 2009 14:22

Glöm inte att Malena Ernman är världsberömd. Men om melodin går hem i schlagerland, det får vi se. Jag kanske är lite tveksam. Men folket avgjorde.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards