anna78

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Anna L - 6 oktober 2010 09:53

Har inte haft lust att skriva på väldigt länge.....så blir det ibland.


Ebba har varit sjuk sedan i fredags, hon har haft feber och varit hängig. På kvällarna så har febern varit uppe i nästan 40 grader :-( så i måndags var jag med henne till VC och de tog urin och blodprov men det visade inget - virus alltså.

Idag är första dagen som hon vaknar pigg och feberfri (tror jag, jag har inte tagit febern på henne men hon känns inget varm)

Det värsta är att jag vaknade och kände mig som en rutten potatis idag så nu är det väl min tur antar jag och det passar verkligen inte just nu......det är ju Rimbo marknad imorgon och jag bara måste orka gå på den, om Ebba hade varit dålig så hade det inte funnits någon annat val än att stanna hemma men nu när det är jag som är risig så får det nog bli några ipren, mössa och halsduk och några timmar på marknaden i alla fall =)

Ovido - Quiz & Flashcards