anna78

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Öroninflammation

Av Anna L - 4 juli 2010 18:01

Idag har jag varit med Mira på husläkarjouren i Norrtälje, hon har öroninflammation, hon fick örondroppar som ska ta bort inflammationen på några dagar :-)


Det har varit och är fortfarande så otroligt varmt idag, det står just nu 42 grader på termometern Phu! svettigt och klibbigt värre!

Det har inte varigt gassande sol utan ganka disigt men varmt, ganska onödigt med sån värme när solen inte skiner - enligt mig!

 
 
susanne

susanne

4 juli 2010 18:28

huva kram till tösen vi har ju klimpen som är ett öron barn, och fy för öroninflamationer!
Varmt ja! vi har haft sol dis med morrande åska men inget regn .. håller med dig! kunde antingen kommit regn eller riktig sol!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Stort och smått

Stort och smått

4 juli 2010 22:10

Inte penicillin då? Skönt om hon slapp det. Hoppas det snart går över!
Vi har haft strax över 20 grader idag. Rätt lagom och skönt.

http://stortosmatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards