anna78

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Anna L - 31 december 2009 08:36

Igår vart det en flänga runt dag, vi började med att åka till Norrtälje där vi gick en sväng på stan, barnen handlade lite film, pennor mm på Åhlens sen åt vi lunch på världens bästa pizzeria, Magnus och jag åt kebabsallad och Mira och Ebba år ost och skinksallad - såååååå gott!

Vi storhandlade mat på ICA och där var vi inte ensamma kan jag säga, gick knappt att köra en kundvagn eftersom det var människor överallt.

Mira och Ebba hittade ett varsitt spel till Nintendo DS som de köpte för sina julklappspenar på ICA så de var väldigt nöjda efter shoppingturen trots att det ingick storhandling av mat.

När vi kom hem från Norrtälje och äntligen hade fått in all mat på rätt plats så fick vi för oss att åka till Täby centrum och köpa en tv till köket, jag har länge velat ha en vit tv där som jag kan ha på på mornar och kvällar när jag bakar och donar i köket ( hahaha, det låter som att jag är värsta husmoren) efter lite trassel med priser och tillgång så fick vi äntligen tag i vår tv på Expert i Arninge och naturligtvis så kom den upp på väggen redan igår kväll (måste ju provtitta på den)

  Tycker själv att det vart riktigt snyggt, Magnus drog alla sladdar bakom en list så ingen sladd syns *me like*

Av Anna L - 31 december 2009 08:29

Imorgon ska granen bort, är så less på den!

Vissa år så har jag även plockat bort all julbelysning i fönstren på nyårsdagen men i år får de nog sitta en vecka till, jag tycker att det är vackert med stakar, strutar, ljusgardiner och stjärnor i fönstren när det är vitt ute.

               

Ovido - Quiz & Flashcards