anna78

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Oooooopppps

Av Anna L - 19 oktober 2009 18:00

Vad länge sedan det var som jag bloggade! eller länge och länge men i alla fall några dagar.

Helgen bara susade förbi (som vanligt) men vi hann i alla fall höststäda lite i trädgården och få in utemöblerna i garaget vilket var på tiden :D sen vart det med slappa resten av helgen.


David och jag övningskörde en sväng i söndags och jag ville att Magnus skulle följa med för att se hur duktig David är och för att ge mig lite tips på vad David måste öva på, David körde väl i 3 minuter i alla fall innan Magnus skrek "BROMSA!!" när bilen var ca 10 meter från en soptunna ;-) (jag överdriver kanske lite, det var kanske 4-5 meter till soptunnan) hmmmmm, det är väl just av den anledningen som det är jag som övningskör med David och inte Magnus, han har lite svårt att behålla lugnet.


Nu har jag svabbat alla golv på nedre våningen så alla mattor ska tillbaka igen sen ska jag åka och hämta Ebba som är hos sin kompis Elvira :D


Återkommer väl lite senare ikväll om jag inte somnar samma sekund som jag slår ner häcken i soffan ;-)


 
 
Ingen bild

Svärfar

19 oktober 2009 22:11

Du är duktig du Anna som har hjärtat på rätta stället även om en soptunna står i vägen. Men du har det där lugnet som vissa inte har :-), mig inberäknat.

 
Yvonne

Yvonne

20 oktober 2009 07:40

Vilken gullig svärfar du har, som kommer in och läser och kommenterar! Jättefint! =)

Haha! Jag är också lugn att övningsköra med! Skrattar mest om några misstag görs. Och puschar på med ett leende! Det hjälper ju inte att hetsa upp sig! Men min mamma är hysterisk! Därför övningskörde vi med våran pappa. Han var lugn som en filbunke och gjorde som jag. Skrattade och skojade! =)

Ha en fin dag vännen!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards