anna78

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Ny vecka

Av Anna L - 16 mars 2009 20:41

Idag har jag haft lite förstärkning på jobbet, min syster Amanda har pryat hos mig :D det var kul att ha henne med idag men det är ju lite svårt att veta vad man ska hitta på för arbetsuppgifter till henne men lite kunde jag fixa fram, hon har tex. konterat fakturor - få se om jag har avskräckt henne från kontorsjobb nu ;-)


 Nu sitter jag och tittar på Design Simon och Tomas och de har gjort en sådan plankvägg som jag vill ha i hallen!!!! fast de betsade i brun/beige och jag vill måla eller betsa i vitt, jag satt på inspelning så jag kan visa Magnus hur plankväggen som jag vill ha ser ut så han vet hur han ska göra i hallen ;-)


När vi kom hem från jobbet idag så fick vi besked om att min svärfar med fru har varit tvugna att avliva sin hund idag, han var sjuk och mådde inte bra så det var bäst för hunden men jag vet att det är ett väldigt jobbigt beslut att ta, det var ju inte så länge sedan som vi var i samma sits med vår lilla Bruce och man gråter lång tid efter.

Jag vet att de har det jobbigt just nu och vi tänker på dem!

 
 
stort och smått

stort och smått

17 mars 2009 09:39

Smart att spela in och bara visa sen hur han ska göra! : )

Hoppas du får en bra dag!
Visst är det trist att jobba på kontor! Jag är så inte gjord för att vara en sketen kontorsråtta!!!! =)

http://agneta.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

17 mars 2009 11:16

Stort och smått, Kontorsjobb kan ju bli lite träliga ibland men egentligen gillar jag mitt jobb men jag har en liten svacka nu och det är ju mycket skönare att vara hemma än att jobba såklart!

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards