anna78

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Imorgon är det fredag!

Av Anna L - 12 mars 2009 17:45

Tänk vad en vecka går fort, imorgon är det fredag igen!

Vi har precis ätit hembakad pizza så nu sitter vi i soffan och jäser, sköööönt.

Jag måste bara ut en sväng till idag, ska till Magnus mamma och sambo och lämna lite bilder som jag lovade igår när vi var där sen ska jag hem till soffan igen :D

Förkylningen känns inget vidare men inte så farlig heller ?!?! vad menar jag egentligen......jag känner mig inte så pigg men inte så sjuk att jag måste ligga i sängen heller - det är i alla fall synd om mig ;-)

Nyss så försökte jag få Mira eller Ebba att "leka" frisör på mig, det är ju så skönt när någon håller på med håret, men ingen av barnen nappade :-( fast jag kan ju förstå Mira för igår när hon höll på med mitt hår så somnade jag hela tiden, när hon blev sur så försökte jag förklara att det var bara för att hon är så duktig på att hålla på med mitt hår och att det är så skönt och att det var därför som jag somnade - hon köpte inte det.



 
 
Yvonne

Yvonne

13 mars 2009 07:04

Klart det är synd om dig! Det tycker i alla fall jag!

Haha, känner igen det där med håret! Jag somnar också alltid när någon håller på med mitt hår! Härligt! =)
Fniss. Köpte hon inte den förklaringen..? Kooonstigt!!! Hehe.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards