anna78

Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Tv - kväll

Av Anna L - 10 mars 2009 18:25

Vilken tv-kväll det var igår, först så tittade jag på Design Simon och Tomas men jag missade de sista 15 minutrarna för då kom en av våra grannar Åsa och ringde på och gav mig en paradis ask :-) som tack för att jag matade deras katter förra veckan och då missade jag hur resultatet blev i det sovrum som de fixade till - synd men det går säkert i repris.

Klockan 21 var det seriestart för Spårlöst, jag snyftade nästan hela programmet, jag blir så lycklig när de väl hittar sina släktingar så jag skrattar och bölar om vart annat.

Ikväll är det också en riktigt bra tv-kväll, först är det mästarnas mästare och sen Andra Avenyn/Desperate housewifes men det finns ett problem, ett stort problem! Andra Avenyn och Desperate housewifes är samtidigt hmmmm vilket problem va! men nu är det löst för Desperate h. går i repris på söndag :D


 
 
Ingen bild

sambon

10 mars 2009 18:40

Ett mycket STÖRRE problem är att det är fotboll på tv ikväll...så känn dig blåst.
Nog borde jag få titta någon gång

 
stort och smått

stort och smått

10 mars 2009 18:44

Du har också bekymmer ser jag! Hihi!

Jag bölar också till såna program, herregud vad blödig jag är!

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

11 mars 2009 08:31

Hur blev det igår? Ser din sambos kommentar...! *fniss*
Du lät väl inte honom komma åt tv:n?!
: )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

11 mars 2009 10:16

Stort och smått, han satt med mig och tittade på Mästarnas mästare och andra avenyn, han sa att det inte var någon bra match :D

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards