anna78

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Semla

Av Anna L - 15 februari 2009 19:18

Nu har vi precis ätit hembakad semla, det var var väl ganska gott fast att jag inte ens tycker om semlor men Magnus och tjejerna tyckte att det var gott.

Barnen  är nyduschade och klara för kvällen så snart ska i alla fall Ebba sova men Mira vill nog vara uppe ett tag till, hon får max vara uppe till klockan 21 sen måste hon lägga sig så hon orkar upp till skolan, Ebba är så kvällstrött så hon kan komma och säga godnatt redan klockan 17 på vardagarna.

Magnus konstaterade nyss att vi har över 100 tv kanaler att välja mellan men han hittar inget att titta på, Mira  skulle nog kunna tänka sig att titta på Hairspray på canak+ first så vi får väl stå ut med det en stund.

 
 
Yvonne

Yvonne

15 februari 2009 21:25

Sicken kvällstrött liten tjej! =)
21 tycker jag är en jättebra tid för Mira!

Haha, ja det spelar nog ingen roll hur många tv-kanaler man har, man blir aldrig nöjd ändå! =)

Gottigt med semla! Det ska jag nog baka till helgen! Bra tips!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

15 februari 2009 22:42

Kikar in och önskar God Natt... =)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

16 februari 2009 08:30

Trevlig måndag på dig!
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

16 februari 2009 15:35

Det är mandelmassan man vill åt! Och kardemummasmaken! *slurp*

ElakaKatarina har väntat på att din sambo skulle säga något i stil med "57 channels and nothing on!" Mwahahahaha... ;-) Se till att titta på The Queen ikväll! Och Hairspray är ju jättebra!! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

16 februari 2009 20:12

Hur gammal är Mira?? Tänkte vilken klass hon går i. Roligt att se när barn går och lägger sig. Sådana frågor som alltid kommer upp på föräldramöten.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Anna

Anna

18 februari 2009 06:19

Vicki, Mira går i trean

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards