anna78

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Lördag

Av Anna L - 7 februari 2009 07:07

Jag vaknade tidigt som vanligt! jag fattar inte varför jag inte kan sova länge nu för tiden, jag är ju inte ens pigg när jag vaknar.

Ebba vaknade också nyss, det är inte så konstigt för hon somnade säkert redan vid 20.30, direkt efter att Kitty hade dansat...... som jag bara måste skriva något om - alltså Kitty såg ju verkligen ut som ett kylskåp på dansgolvet och ändå så sa jurryn att det var det bästa hon gjort, det är klart att de bedömmer sånt som jag inte ser men det såg inte så fint ut tycker jag.

Idag är det första deltävlingen i melodifestivalen,känns inte så roligt som vanligt att se det, de senaste åren så har ju Kristian Luuk varit programledare och det har ju varit halva nöjet men vi får se Petra Mede kanske också är bra, ikväll så håller jag i alla fall på Alcazar!


Nu ska jag gå ner och förbereda lite frukost, jag ska koka nyponsoppa så den hinner svalna lite tills vi ska dricka den, sen är det skola och Mira ska på kalas senare idag också (och jag har naturligtvis väntat med att handla present tills idag, typiskt mig )


 
 
Truddelutt

Truddelutt

8 februari 2009 11:17

Håller med ang Kitty. Hon var inte bra!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards