anna78

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Äntligen fredag

Av Anna L - 6 februari 2009 07:39

Det har känts som att den här veckan aldrig ska ta slut av olika anledningar -  så det har inte varit någon bra vecka men nu är det i alla fall fredag!

det var så svårt att komma upp imorse, ögonen ville inte öppna sig, Mira, Ebba och Jocke kändenog likadant för de var väldigt sega idag, David han har sovmorgon ända till 11 så han får sussa vidare ett tag till (jag är inta alls avundsjuk)

Fredag = let´s dance!!!!! yippie idag tror jag att george kommer att åka ut (tyvärr, jag tycker att han verkar vara såödmjuk) för han verkar inte ha så stort stöd av folket. Som vanligt så måste jag ju heja på Kitty så att Ebba blir glad :-)

Dags att göra sig i ordning, snart dags att lämna barnen i skolan och sen ska jag mata grannens katter och sen försöka köra till jobbet -håll tummarna för att det går bra,  väglaget ser inte så bra ut, det är nysnö ovapå isen och 0,6 grader - hua!


 
 
Yvonne

Yvonne

6 februari 2009 08:00

Ja, skönt med fredag! R jobbar kväll, så han slutar inte förän vid midnatt. Men det blir ändå lite myspysigt med god mat och sånt på fredagarna! =)
Ha en fin dag! Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

6 februari 2009 08:19

Låter som en tuff fredag efter en tuff vecka + halka + Kitty. Simma lugnt! Det är bra att ha saker att se fram emot! :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

6 februari 2009 09:53

Hoppas du får en skön fredag! Äntligen fredag!!!


http://agneta.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

6 februari 2009 11:20

Kikar in och önskar dig en skön fredag... Kram :D

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tojan

6 februari 2009 16:19

Ser att killarna skriver Kram.
Törs man det..... jo jag vågade

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards