anna78

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Morgon

Av Anna L - 4 februari 2009 06:46

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 7, då ska jag väcka barnen :-)

Jag vaknade redan klockan 5.15 och kunde inte somna om så det känns nästan som att det skulle vara lunch snart ;-)

Ikväll ska vi titta på arga snickar´n på kanal 5klockan 20.00 för då är en klasskompis till Ebba med eller det är väl mest hans mamma och pappa som är med, de har renoverat sitt hus så läng men blir aldrig färdiga så nu ska de få hjälp av den där arga snickaren :-) fast programmet spelades in i somras så det var ju ganska länge sedan som allt vart färdigt men ikväll sänds det på tv.

Jag vet bara inte hur jag ska få Ebba att vara vaken till 20.00 då programmet börjar för hon är så himla kvällstrött, ibland så vill hon gå och sova redan vid 17.30

Oj, nu måste jag klä på mig innan jag ska väcka mina barn, tiden går fort ibland ;-)


See U

 
 
Yvonne

Yvonne

4 februari 2009 07:15

Va kul när det är någon man känner som är med på tv:n! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

5 februari 2009 16:00

Man kan ju alltid spela in. Om man har något att spela in på vill säga.
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards