anna78

Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Göta kanal

Av Anna L - 27 juni 2009 22:47

Sitter och tittar på Göta kanal, en klassiker.

Har ätit popcorn så nu har jag såna hårda skal mellan flera tänder - skit irriterande! orkar inte gå och borsta tänderna just nu fast jag vet att skalen försvinner då (nej jag är inte lat ;-))

Imorgon är det söndag, sista dagen på helgen :-( men det är ju sista veckan innan jag får semester så det känns helt ok ändå, det är lite saker som jag vill avsluta på jobbet innan jag går på sem men jag tänker inte börja med något nytt så det kommer att bli ganska lugnt, städa undan, beställa hem varor, överlämna mm.


Känner att jag har en bloggsvacka nu, inget intressant att skriva om alls! och inte vann jag på vinlotteriet idag heller :-(


Mamma har varit på kattutställning idag i Uppsala med Sune och han vart Best In Show! - Kul!

 
 
Truddelutt

Truddelutt

28 juni 2009 10:24

Inte konstigt med en sådan stilig herre.

Skönt med bara en vecka kvar. Hur lång semester har du sen?

Trevlig dag!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

28 juni 2009 11:27

Han är sååå vacker :) ! Grattis till vinsten Sune :) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

28 juni 2009 12:54

jätte fin kisse ;)
ja det är för varmT för att orka blogga ... jag vi ligger kring 30( grader) och gör inget orkar bara flåsa...
kram i värmen

http://supermamman.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

28 juni 2009 14:48

Han är så vacker, Sune! Inte konstigt att han vann!

Synd att inte VI vann, jag slängde faktiskt in en lottorad. Ovanligt för att vara mig! Funderar på att slänga in en för nästa vecka med, jackpot 124 mille. Hade suttit som hand i handske. ;-)

Oroa dig inte för bloggtorka, det är solen och det fina vädret. Så skall det vara. :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

29 juni 2009 12:40

Nä, va kul! Sune är ju så otroligt vacker! =)
Stort grattis till honom!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Skapa flashcards