anna78

Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Lite svalt

Av Anna L - 27 juni 2009 00:58

Jag sitter i tv-rummet nu och det är ganska skönt för det är svalt här nu, myggdörren är i.

Jag funderar på att hämta kudde och täcke och ligga här och sova i natt - guuud vad skönt det skulle vara, eller det skulle det väl inte för soffan är inte så skön att sova i men det skulle vara svalt!

Det är en bil som är ute och "buskör" här utanför, har nästan lust att gå ut och lägga mig i diket och rulla ut en boll när han kommer och skrämma honom lite fast då kanske han skulle bromsa och fara in i ett träd och skada sig och det vore ju inte så bra (jag vet ju vem det är, det är en granne och jag är så jävla trött på honom) det är liksom 30 på den gatan men han kör i 130!

Det är bara ett under att han inte kört på någon än, han har fått nitat så däcken skriker flera gånger vid övergångsstället.

Nu är det nog dags för sängen, natti natti


 
 
Yvonne

Yvonne

27 juni 2009 06:31

Va underbart det låter med öppen dörr!
Sov i soffan vet ja! =)
Här ligger solen på i sovrummet hela kvällen, så det är bastu när man går och lägger sig. Men jag har faktiskt inte ont av det! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

27 juni 2009 11:23

Ring polisen!!! Det hade jag gjort!!! Sen lär han bli av med körkortet... och då slipper ni oljudet :) !!!

Japp syrran och dom har bastu där uppe...Men här nere är det svalt och skönt ;) ...
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards